החיים שהשתנו בעקבות פינדרלה טודובום

שמי אדווה סטולר, בת 25 מיהוד. בחרתי לרשום לכם את הבלוג הזה בעקבות שיחה שהיתה לי עם חברה קרובה ואולי אני אוכל לפתוח את העיינים לעוד אנשים..

כמו כל אחד, גם אני השתחררתי מהצבא והלכתי לחפש עבודה. מצאתי את עצמי ללא ניסיון ועדיין ללא תואר עם כמה שקלים בודדים בחשבון בנק (שאריות של הצבא) וצריכה להתחיל את חיי.. מפה לשם התגלגלתי לארומה. מקבלים אותך מהר, לא צריך ניסיון, לא צריך ידע כלשהו וגם לא תואר להכנת קפה או הזמנות בקופה.

עבדתי בארומה במשך כשנה, שנה שלמה שבה קובעים לי מתי לקום בבוקר, מה הלוז שלי לשארית היום, שנה שלמה שבה קובעים לי אם יהיה לי יום פנוי או לא, יצפו ממני גם להוסיף מעבר לכך כשצריך להחליף אנשים. אחר כך ישפטו אותי שלא ניקיתי כראוי, אולי גם התבלבלתי בהזמנה שהקלדתי, אנשים גסים וחסרי מצברוח על הבוקר, צהרים וערב.. ובסופו של דבר – עדיין כמו חיילת – מספר שקלים בודדים בבנק.

יום אחד בזמן ההפסקה שלי במשמרת דפדפתי בפייסבוק ונתקלתי בפוסט של מישהו בקבוצה לבוא לשמוע על השקעה באיזשהי חברה. לא התעמקתי יותר מדי בפייסבוק, כי אין כמו לבוא לשמוע ולראות מאשר להתכתב שעות ופניתי אל אותו אחד לקביעת פגישה.

בפגישה הציגו לי תכנית של החברה, מודל עסקי, היסטורייה מה היה עד היום ומה צפוי לעתיד. השקעה שיכולה להניב והשקעה שיכולה לא לחזור – כמו בכל השקעה בחיים.

ואני? רציתי שינוי – רציתי להיות המנהל סניף של ארומה בכל יום, זה שבא באיזה שעה שנוח לו, מכתיב לעצמו את ימי החופש שלו, לא מחליף אחרים במשמרת, לא מתעסק עם לקוחות ולא שוטף ריצפות בסוף היום, זה שיש לו רכב לבוא לעבודה ולא נוסע כמוני באוטובוס – רציתי גם אחרת.

מה לעשות, החיים לא מזמנים לכל אחד ריקוד ברחבת הריקודים, אם אני אמשיך לקום כל בוקר לארומה כנראה ששם אני אשאר. הכוח שלי נמצא בידיים שלי ועלי לעשות משהו כדי להגיע לשינוי שאני מאחלת לו. אבל לצאת לעולם ההשקעות והיזמות תמיד מפחיד – תמיד מפחיד לא לדעת שב10 לחודש יכנס לך כסף לחשבון קבוע, מפחיד לקום בבוקר ולא לדעת אם תהיה לך הכנסה היום או לא, מפחיד לדעת שאתה אחראי על עצמך ואין לך מנהל לבכות לו על יום חופש שלא קיבלת.

מצד שני, לא באתי לחיים האלו כדי לשרת אנשים אחרים. אני במסע של החיים וכמו בכל מסע יש עליות, ירידות, סיכונים, הרפתקאות והגיע הזמן לצאת להרפתקה.. מקסימום אם טעינו בדרך תמיד אפשר לחשב מסלול מחדש.

היום אני נמצאת בחברת טודובום פינדרלה, חברת שיווק שותפים וחברה שמפתחת אפליקציה לחיבור בין עסקים עם לקוחות.

אני לא באתי לשווק לכם את החברה וגם לא את עצמי, אבל אני רוצה לשווק לכם את החיים – נקודת מבט אחרת על עצמכם.

בחברת טודובום פינדרלה נתנו לי את הכלים לאזור אומץ ולהיות החלום שתמיד רציתי להגשים – להיות המנהל של ארומה. אני קמה כל יום בשעה שנוח לי, מגיעה לפגישות שאני החלטתי את סדר היום שלהן, אני מקבלת כלים בהדרכות כיצד להעלאות את הביטחון העצמי, כיצד למנף יכולות וזה לא כרוך בעוד לקחות גסים שמזמינים בדלפק של ארומה... והכלים האלו, הם כלים לכל החיים – תרצו או לא.

זה כבר לא משנה היכן אני נמצאת, זה לא משנה מבחינה כספית – כי את הרווח של החיים שלי אני קיבלתי. את האומץ לשנות, את הביטחון לעשות, את ההחלטות לשנות את החיים כדי להרוויח מהם משהו ולא להסתכל אחורה ולהגיד שהחיים היו מסע מעייף.

החיים שלי הם הרפתקה נהדרת, אני מוקפת באנשים מדהימים שרוצים להיות גם המנהל של ארומה, אנחנו מחכימים יחד, הופכים לחברים הכי טובים ואף לזוגות שמתחתנים, בחברה עצמה יש אנשים מובילים שרק רוצים לדחוף אותך קדימה ולראות אותך מצליח. מעבר לכך, כל הכנסה כספית שאני עושה הוא בונוס בשבילי, אבל כמו שאמרתי לא באתי לשווק לכם את החברה.

התחלתי את הבלוג בזה ששיחה עם חברה הובילה אותי לרשום אותו, ובכן, נפגשתי עם חברה טובה. והיא לא הבינה איך יש לי אומץ להיות אדון לעצמי, כעצמאית. היא לא הבינה איך החלטתי לעשות צעד ולעשות שינוי, איך אני לא מפחדת, איך אני לא נרתעת מהחיים...

אז הסברתי לה, החיים הם הרפתקה, צאי אליהם כמסע ומקסימום תמיד תוכלי לחזור לשביל אחרת שהלכת בו – תמיד אפשר לחזור לעבוד בארומה בתכלס.

ואחרי שעות של שיחה, היא עדיין חוזרת לקום כל בוקר לעבוד בחברת הסלולר שהיא עובדת בו מספר שנים, מכתיבים לה מתי לקום, מתי לישון, מתי יהיו לה ימי חופשה, מתי היא תאכל צהרים (וגם כמה זמן יש לה לאכול), מכתיבים לה את המקסימום משכורת שהיא תרוויח והיא עדיין תמשיך לשאול אותי איך לי יש אומץ והיא תעשה את אותו הדבר...

אז אני מקווה שאחרי שתקראו כאן, תפתחו את העיניים. תקומו בבוקר למסע שהיא הרפתקה של החיים ואל תפחדו – חברת פינדרלה טודובום גם תמיד זמינה בשבילכם ופותחת את שעריה לכל מי שרק רוצה להצליח, או לפחות לנסות להיות מצליחן.

אני אישית חיבת להגיד שבלי חברת טודובום פינדרלה עדיין כנראה הייתי שם בארומה שוטפת ריצפה ומשרתת לקוחות גסים, היום בחברת פינדרלה טודובום אני זורחת, מקבלת כלים, חופשות על חשבון החברה, מגיעה לכנסים, מחכימה, מתפתחת, צומחת וכל זה בליווי של עשרות אנשים – אני אף פעם לא לבד.

המסע שלי לחיים לא התחיל בלימודים, לא בצבא וגם לא בארומה – המסע שלי התחיל בחברת פינדרלה טודובום. תתעעוררו! זה מסע של פעם בחיים!

 

בעקבות הרבה פניות של אנשים ששאלו כיצד אני מרוויחה בחברת טודובום אני מוסיפה לכם כאן:

 חברת טודובום היא חברת שיווק שותפים.

למי שלא יודע – שיווק שותפים זה בעצם מודל עמלות בו אתה יכול להרוויח עמלה עבור מכירת מוצר/שירות של מישהו אחר. למה הכוונה? נניח שמישהו מוכר שולחנות, כל שולחן שלו שתמכור עבורו תוכל להרוויח עמלה כלשהי לדוגמא 10%.

זו עמלת מכירה – במידה ובוצעה מכירה.

בטודובום זה עובד אותו הדבר אבל לא רק עבור מכירה – בטודובום אתה יכול להביא לקוחות מתעניינים במוצר של העסק – לדוגמא מתעניינים בשולחנות של הספק. כל לקוח שיתעניין בשולחן תוכל לקבל עבורו עמלה (בעצם אין לך פעולת מכירה).

מדהים נכון? בטודובום יש מספר פרויקטים שאפשר לקבל עמלה עבורם – אתה יכול לבחור איזה פרסום אתה רוצה להפיץ ובכל מקום שתרצה.. בפועל, אין לך הגבלה על כמות העמלות שתוכל לעשות (אלא אם אתה משתמש חינמי אז כן יש הגבלה).

אז בעצם ביומיום שלי אני יכולה להפיץ פרסומים מכל מקום פייסבוק, אינסטגרם וכדומה בכל שעה שנוח לי ולהרוויח עמלות.. והעמלות יפות מאוד J

 


תגובות

  1. תגגלו "שגיב קורן נוכל" או חפשו בפייסבוק "עוצרים את הנוכלות של הפירמידות". כתבתי תגובה באחד הפוסטים שלו והמשוגע הזה השיג טלפונים של קרובי משפחה שלי ואיים עליהם. לא להתקרב לשום דבר שקשור אליו ועובדיו!

    השבמחק
  2. זהירות, מוזמנים לקרוא בהרחבה על ה"השקעה" הזו בכתבה החדשה במסגרת "הנוכלים" של אדווה דדון -

    https://www.mako.co.il/news-law/2021_q4/Article-76bd1778ee67c71027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

    השבמחק
  3. אני יעשה פה סדר זה שהיא מרוויחה היא פשוט מביאה אנשים היא נהנית זה עושה לה טוב אבל להשקיע אני לא מאמין בזה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה